visste ni detta om mig...

...på min förra ponny tävlade jag bara hoppning.
...förra året tävlade jag bara 3 gånger.
...jag ska "tävla" hoppning 8 maj :D
...jag tittar bara på dressyrmupparnas videofy filmer
...det högsta jag har hoppat med Mulle är 105 cm, hur vågade jag ?;oo
...min ena tumme är sne xD

Kolla liksom, den är assne ju!

Här får ni även lite filmer, den första är asgammal ;oo







På den här filmen rider jag en pytteliten ponny som heter skrållan, red igenom henne lite. Jag är alldeles förlång, men jag red bara i 20 minuter.


Nu får ni skratta tills ni dör när ni ser den här filmen. Och ja, kanske cajsa är liiite rädd för katter?

/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på detta innan du kommenterar: All reklam eller dylikt tas bort, dock gäller det inte bloggtävlingar!
Vi har gjort designen, dock gör vi inte till andra. Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback