stövlar, stövlar & stövlar

Alla dessa stövlar asså. jag tycker det är jätte svårt att hitta rätt stövlar, eftesom jag har onormalt långa ben, dessutom är mina vader ganska smala!

För en månad sen köpte jag ett par nya cavallo grand prix plus, de var perfekta över allt, dock har jag ju inte haft den turen med hoppstövlar :'(

När mina första moutain horse stövlar blev försmå & dessutom gick sönder köpte jag ett par nya moutian horse stövlar av en nyare modell, när vi provade dom var dom ju förstora i vaden. Men det struntade vi i! Nu ca 2 år senare är dom för korta, och gissa vad, förstora i vaden!

Idag hade jag det ovanligt tråkigt i sadelkammaren, då började jag prova lite stövlar. Efter 5 minuter hittar jag mammas pioneer stövlar, som jag testar. Och vi ni vad?!!! De passade perfekt :) 

Underbart, så nu ska jag sälja mina moutain horse stövlar och bli rik! Wiho, äntligen ett par stövlar som sitter underbart!

/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk på detta innan du kommenterar: All reklam eller dylikt tas bort, dock gäller det inte bloggtävlingar!
Vi har gjort designen, dock gör vi inte till andra. Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback